Wednesday, April 29, 2009

အင္ဂ်င္နီယာ ဆုိသည္မွာ


တစ္ခါတုန္းက အိႏိၵယနိဳင္ငံမွာ တိရစၧာန္ေဆးကုဆရာ၀န္တစ္ေယာက္ဆီကို လူတစ္ေယာက္ ေဆးခန္းလာျပပါတယ္။

လူနာ။ ဆရာ ကၽြန္ေတာ္အားလပ္ရက္တစ္လရပါတယ္။ အဲဒါ ဒီတစ္လအတြင္း ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ေကာင္းေကာင္းကုစားလုိ႕ ရပါ့မလား သိခ်င္ပါတယ္။

တိရစၧာန္ေဆးကုဆရာ၀န္။ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာခ်င္တာကေတာ့ ခင္ဗ်ား မ်က္ႏွာခ်င္း ဆုိင္က ေဆးခန္းကို သြားျပရင္ ေကာင္းမယ္ထင္တယ္။

လူနာ။ မဟုတ္ပါဘူး ဆရာ။ ကၽြန္ေတာ္ ဆရာ့ ဆီကိုပဲ လာတာပါ။

တိရစၧာန္ေဆးကုဆရာ၀န္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ က တိရစၧာန္ ေဆးကု ဆရာ၀န္ပါ။ လူေတြကို ကၽြန္ေတာ္ မကု ပါဘူး ခင္ဗ်။

လူနာ။ ကၽြန္ေတာ္ ဆရာ့ ကိုေကာင္းေကာင္းသိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္လဲ ဆရာ့ ဆီကို လာတာပါ။

တိရစၧာန္ေဆးကုဆရာ၀န္။ မျဖစ္နိဳင္ပါဘူးဗ်ာ။ ဘာလုိ႕လဲ ဆုိေတာ့ ခင္ဗ်ား က ကၽြန္ေတာ့္ လုိ စကားေျပာတယ္၊ ကၽြန္ေတာ့္ လိုေတြးတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ခင္ဗ်ားလည္း လူပဲ လုိ႕ ကၽြန္ေတာ္ ထင္ပါတယ္။

လူနာ။ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ့္ ကိုကိုယ္ လူဆုိတာ ေကာင္းေကာင္းသိပါတယ္ ဆရာ။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ ရွင္းျပတာကို ဆရာ နားေထာင္ပါဦး။

တိရစၧာန္ေဆးကုဆရာ၀န္။ ေကာင္းျပီေလ။ ေျပာပါဦး။

လူနာ။ ကၽြန္ေတာ္ ဟာ ေခြးတစ္ေကာင္လုိပဲ အလုပ္ အေၾကာင္းစဥ္းစားရင္းနဲ႕ အိပ္ ပါတယ္။
မနက္ ေရာက္ရင္ ျမင္းတစ္ေကာင္လုိ ပဲ ထရပါတယ္။
အလုပ္ ကို ေတာ့ သမင္ တစ္ေကာင္လုိ ေျပးသြား ရပါတယ္။
အလုပ္ ထဲမွာ ေတာ့ တစ္ေနကုန္ ျမည္း တစ္ေကာင္လုိ လုပ္ ရပါတယ္။
ျပီးေတာ့ ဆယ့္တစ္လ လုံးလုံး နားရက္ မရွိပဲ ႏြားတစ္ေကာင္လုိ ရုန္းရပါတယ္။
သူေ႒း ေရွ႕မွာေတာ့ အျမဲတမ္း အျမီွးေလးကုပ္ထားရပါတယ္။
အားခ်ိန္ေလးမ်ား နည္းနည္း ရရင္ေတာ့ ေမ်ာက္ တစ္ေကာင္လုိ ပဲ သားေတြ သမီးေတြနဲ႕ ကစားရပါေသးတယ္။
မိန္းမ ေရွ႕ေရာက္ရင္ေတာ့ ယုန္တစ္ေကာင္လုိေပါ့ဗ်ာ။

အဲဒီမွာ ဆရာ၀န္က ျဖတ္ေမးပါတယ္။
တိရစၧာန္ေဆးကုဆရာ၀န္။ ခင္ဗ်ား အင္ဂ်င္နီယာထင္တယ္။
လူနာ။ ဟုတ္ပါတယ္ ဆရာ။
တိရစၧာန္ေဆးကုဆရာ၀န္။ ဒါမ်ား ဗ်ာ ဒါေတြရွင္းျပေနရေသးတယ္။ အစ ကတည္းက ကၽြန္ေတာ္ အင္ဂ်င္နီယာပါ လုိ႕ေျပာလုိက္ရင္ ျပီးေရာ။ လာလာ ခင္ဗ်ား ကို ကၽြန္ေတာ္ ကလြဲ ရင္ ဘယ္သူမွ ကုေပးလုိ႕ ရမွာ မဟုတ္ဖူး။

No comments: