Thursday, June 18, 2009

( သူ႔အေတြးနဲ႔ သူ )Thu Ah Tway naet Thu


အိုင္တီသမားတေယာက္ လမ္းကိုျဖတ္ကူးေနစဥ္ ဖားတေကာင္ႏွင့္ေတြ႔ရာ
ဖားက ရွင္-ကၽြန္မကို နမ္းလိုက္ရင္ ကၽြန္မဟာ အလြန္လွပတဲ့ မင္းသမီးကေလးတပါးအျဖစ္ ျပန္ေျပာင္းသြားပါလိမ့္မယ္၊ အဲဒီလိုဆိုရင္ ကၽြန္မဟာ သီတင္းတပတ္ျပည့္ေအာင္ ရွင္နဲ႔အတူေနပါ့မယ္၊ ရွင္ေစခိုင္းသမွ် အားလံုးလုပ္ကိုင္ ျဖည့္ဆည္းေပးပါ့မယ္-လို႔ ေျပာလိုက္ပါတယ္၊

အိုင္တီသမားသည္ ျပံဳးျပီး ဖာကေလးကိုေကာက္၍ သူ႔အိတ္ထဲသို႔ ထည့္ယူလာခဲ့ပါသည္၊
ဖားကေလးက ရွင္-ကၽြန္မေျပာတာ ၾကားရဲ႔လား၊ သီတင္းတပတ္တိတိ ရွင္ခိုင္းသမွ် ကၽြန္မလုပ္ေပးမယ္ဆိုတာကို ရွင္ ၾကားရဲ႔လား-ဟု ထပ္မံေျပာလိုက္ျပန္သည္၊ အိုင္တီသမားက မသိက်ိဳးကၽြန္ ျပဳေနသည္။

ေဟး-ရွင္ ဘာလုပ္ေနတာလဲ၊ လွပတဲ့ မင္းသမီးကေလးတပါး၊ သီတင္းတပတ္၊ ဒါဟာ မပစ္ပယ္ႏိုင္စရာပါ-ဟု ဖားက ထပ္မံေျပာျပန္သျဖင့္ အိုင္တီသမားက ေအာက္ပါအတိုင္း ျပန္ေျပာလိုက္သည္။

ဒီမွာ-က်ဳပ္က ကြန္ပ်ဴတာကၽြမ္းက်င္သူ တေယာက္ပါ၊ က်ဳပ္မွာ မိန္းကေလးသူငယ္ခ်င္း တေယာက္အတြက္ ေပးစရာအခ်ိန္ မရွိပါဘူး၊ ဒီေတာ့ စကားေျပာတတ္တဲ့ ဖားကေလးေရ၊ စိတ္ေအး လက္ေအးသာ ေနေပေရာ့။
Posted by: mingala

No comments: