Wednesday, April 29, 2009

မဖတ္ရ


က်ေနာ္ေျပာမယ္။ ဒီစာကို မဖတ္ပါနဲ႔။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ဒီစာကို ဖတ္လို႔ ခင္ဗ်ားအတြက္ ဘာမွ အက်ိဳးရွိမွာ မဟုတ္ဘူး။ တကယ္ အက်ိဳးမရွိလို႔ မဖတ္ရဆိုၿပီး ေခါင္းစဥ္ တပ္ထားတာေပါ့။ ခင္ဗ်ား ဆက္ဖတ္တာဟာ ခင္ဗ်ားရဲ႔ ေရြးခ်ယ္ပိုင္ခြင့္ပါ။ တားျမစ္လို႔ မရပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ လံုး၀ မဖတ္ဖို႔ က်ေနာ္ ေျပာခ်င္ပါတယ္။ ေျပာေနရင္းနဲ႔ေတာင္ ခင္ဗ်ား ဆက္ဖက္ေနေသးတယ္ေနာ္။ က်ေနာ္က ခင္ဗ်ား အတြက္ ေျပာေနတာပါ။ ခင္ဗ်ား ဒါကို နားမေထာင္ဘဲ ဆက္ဖတ္ေနတာ ခင္ဗ်ားအတြက္ အက်ိဳး လံုး၀ မရွိလို႔ပါ။ အခုေတာင္ ခင္ဗ်ား ဖတ္လာတာ စာေၾကာင္းေရ ေတာ္ေတာ္မ်ားလာၿပီ။ က်ေနာ္က ခင္ဗ်ား အက်ိဳးကို ေရွးရႉၿပီး မဖတ္ေစခ်င္တာပါ။

ဆက္မဖတ္နဲ႔ေတာ့ေနာ္။ လံုး၀ကို အက်ိဳး မရွိဘူး။ အက်ိဳး လံုး၀လံုး၀ မရွိပါ။ အက်ိဳးမရွိတာကို ျမန္မာလို ဒီထက္ရွင္းေအာင္ က်ေနာ္ ေျပာမျပတတ္ေတာ့ဘူး။ အလားတူဘဲ .. မဖတ္ပါနဲ႔ကိုလည္း ဒီထက္ရွင္းေအာင္ ျမန္မာလို ရွင္းမျပတတ္ဘူး။ ဒီေတာ့ ရွင္းရွင္းေျပာမယ္။ ဆက္မဖတ္နဲ႔။ ေျပာေနရင္းနဲ႔ေတာင္ ခင္ဗ်ားဖတ္လာတာ မ်ားသထက္ မ်ားလာၿပီ။ က်ေနာ္ ဘယ္လိုေျပာရမလဲဗ်ာ၊ မဖတ္ပါနဲ႔။ ဟုတ္ၿပီလား၊ မဖတ္နဲ႔ေတာ့။ ဒီစာထဲမွာ ဘာမွပါမွာ မဟုတ္လို႔ မဖတ္နဲ႔လို႔ ေျပာေနရတာေပါ့ဗ်ာ။ လူ႔စိတ္ကလည္း အခက္သား၊ မဖတ္ပါနဲ႔ဆို တိုးလို႔ဖတ္ခ်င္တယ္။ ခင္ဗ်ား တိုးလို႔ဖတ္ေလ၊ က်ေနာ္က မဖတ္ဖို႔ တားျမစ္ရေလဘဲဗ်ာ။ မဖတ္ပါနဲ႔။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ မဖတ္ေစခ်င္လို႔ပါ။ အခုေျပာရင္းနဲ႔ စာေတာင္ေတာ္ေတာ္ ရွည္သြားၿပီ။ ဒါဘဲ။ က်ေနာ္ေျပာမယ္။

ဒီစာကို ခင္ဗ်ား မဖတ္နဲ႔။

1 comment:

ျမစ္က်ဳိးအင္း said...

စကားနားမေထာင္မိဘူးကြယ္